Available courses

Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Ebben a kurzusban találhatók a Felnőttképzési Osztály által tartott 2024. évi módszertani felkészítések dokumentumai és videói.

Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

8

0

8

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

8

0

8

3.

Önismeret

0

24

24

4.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

4

16

20

5.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

12

36

48

6.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

12

12

 

Összesen

32

88

120




Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

8

0

8

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

8

0

8

3.

Önismeret

0

24

24

4.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

4

16

20

5.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

12

36

48

6.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

12

12

 

Összesen

32

88

120



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

8

0

8

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

8

0

8

3.

Önismeret

0

24

24

4.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

4

16

20

5.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

12

36

48

6.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

12

12

 

Összesen

32

88

120




Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

8

0

8

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

8

0

8

3.

Önismeret

0

24

24

4.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

4

16

20

5.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

12

36

48

6.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

12

12

 

Összesen

32

88

120




Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

8

0

8

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

8

0

8

3.

Önismeret

0

24

24

4.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

4

16

20

5.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

12

36

48

6.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

12

12

 

Összesen

32

88

120




Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

8

0

8

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

8

0

8

3.

Önismeret

0

24

24

4.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

4

16

20

5.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

12

36

48

6.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

12

12

 

Összesen

32

88

120





A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A vizsgázónak az alábbi feladatot kell végrehajtania!

A feladat végrehajtására rendelkezésre álló idő 90 perc, mely idő alatt az esettanulmány információi alapján két táblázatot szükséges kitölteni, valamint egyeztetni a terv közös elfogadása, véglegesítése céljából a vizsgáztatókkal. 

A két tevékenység időbeli beosztására javasoljuk a következőt:  60-70 perc a táblázat kitöltése, 20-30 perc a szóbeli közös elfogadásra és véglegesítésre.

Sikeres vizsgát kívánunk!

A képzés célja:

A képzésben résztvevők megismerjék az adatvédelem jogi környezetét, alapfogalmait (személyes adat, különleges adat, adatkezelés, adatkezelő, adatfeldolgozó, adatfeldolgozás, adatkezelési alapelvek, jogalap, az érintett jogai, jogorvoslat, adatvédelmi incidens és kezelése) és annak gyakorlati alkalmazását.

A sikeres  vizsgát követően a TEF új és régi munkatársai a mindennapi munkájuk során is képesek lesznek megfelelően alkalmazni az elsajátított adatvédelmi kompetenciákat.

Tervezett óraszám: 3 óra


Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/001216

A képzés célja: A mobilitási mentorképzés célja komplex segítői tevékenységre való felkészítés.

A tananyag egységek: 

Ssz.

A tananyagegység megnevezése

Elméleti óraszám

Gyakorlati óraszám

Összes óraszám

1.

A hátrányos helyzetűek támogató szolgáltatási alrendszerei Magyarországon (szociális, foglalkoztatási, képzési alrendszerek)

3

0

3

2.

A szak- és felnőttképzés új rendszere

3

0

3

3.

Az asszertív kommunikáció elmélete és gyakorlata

1

5

6

4.

Az egyéni fejlesztési terv összeállításának módszertana

3

12

15

5.

Az egyéni fejlesztés dokumentálásához szükséges informatikai ismeretek

0

3

3

 

Összesen

10

20

30



A képzés célja:

A képzésben résztvevők megismerjék az adatvédelem jogi környezetét, alapfogalmait (személyes adat, különleges adat, adatkezelés, adatkezelő, adatfeldolgozó, adatfeldolgozás, adatkezelési alapelvek, jogalap, az érintett jogai, jogorvoslat, adatvédelmi incidens és kezelése) és annak gyakorlati alkalmazását.

A sikeres  vizsgát követően a TEF munkatársai a mindennapi munkájuk során is képesek lesznek megfelelően alkalmazni az elsajátított adatvédelmi kompetenciákat.

Tervezett óraszám: 3 óra


A kurzus célja:

A képzésben résztvevő oktatók megismerjék a Moodle E-learning keretrendszer lehetőségeit, elsajátítsák a kurzuskészítés lépéseit és saját, gyakorlatban is működő kurzust hozzanak létre.

A kurzus elsajátításának óraszáma: 30-60 óra

Érdeklődni lehet : kepzes@tef.gov.hu címen a TEF oktatóinak és képzésszervezőinek

Tisztelt Képzésszervező Szervezeti Egység!
Kedves Munkatársak!

Kérem, hogy az alábbi kérdéssorok kitöltésével rögzítsétek a 2024. évben befejeződő képzések ellenőrzésének eredményét.

A felmerülő kérdések a kepzes@tef.gov.hu címen, illetve a +36 30 567 0936 telefonszámon tehetők fel.

Együttműködéseteket megköszönve,

Dániel Zoltán főosztályvezető megbízásából

Üdvözlettel,

Radnai Viktória
osztályvezető

Társadalmi Esélyteremtési Főigazgatóság
Felzárkózási Képzések Főosztálya
Felnőttképzési Osztály

     Cím:       1135 Budapest, Szegedi út 35-37.
  Mobil:      +36 30 567 0936
E-mail:        kepzes@tef.gov.hu
     Web:       tef.gov.hu


Kedves Munkatársak!

Kérem, hogy az alábbiakban elérhető, 2023. évre vonatkozó kérdőívet szíveskedjetek kitölteni és benyújtani 2024.07.26. határidővel.

A felmerülő kérdések a kepzes@tef.gov.hu címen, illetve a +36 30 567 0936 telefonszámon tehetők fel.

Üdvözlettel,

Dániel Zoltán főosztályvezető megbízásából

Radnai Viktória
osztályvezető


Courses